PENTRU SI DESPRE COPII

Emilia Popoiu

Vestitorii primaverii

Vestitorii primaverii

Ana Andrei, IIIB

Soarele imprastie o pulbere fina de aur. In curtile oamenilor se mai zaresc pete albe. Serbarea pasarilor a inceput. Tanara domnita tese un covor de iarba de smarald, nuante alb-roz si trandafirii invaluie gradina. Peste copaci a nins cu nea de floare. In inaltimile albastre se aude fosnet de matase veche. Susurul cristalin al izvorului se aude in padurea inverzita.

Un ghiocel firav a indraznit sa-si scoata micul capsor din gluga verde. Clopotelul de argint este un prilej de bucurie pentru ca este vestitorul primaverii.  Un copil s-a apropiat de el , s-a asezat in genunchi si l-a intrebat:

– De unde vii, ce vrei, de unde ai culoarea alba?

– Adica tu nu stii povestea mea?

– Nu!

– Eu sunt un ghiocel, vin din pamantul de catifea, vreau sa aduc bucurie in viata oamenilor. Eu am capatat culoarea alba de la Dumnezeu pentru ca albul inseamna pace iar eu aduc pace si fericire in vietile  tuturor.

– Dar ce importanta ai tu?

– Eu vestesc primavara.

– Adica a venit primavara?

– Da.

– Ce bine! Iti multumesc pentru aceste informatii. Pana acum credeam ca eu nu am nicio importanta.

– Cu placere!

Cand copilul a plecat ghiocelul si-a dat seama ca e mai important decat credea.

14 Martie 2010 - Posted by | CREATII ALE ELEVILOR

Sorry, the comment form is closed at this time.

