PENTRU SI DESPRE COPII

Emilia Popoiu

De vorba cu ghiocelul

De vorba cu ghiocelul

Pamfile Alina, IIIB

Tanara domnita, Primavara, a inceput sa tese un covor din iarba de smarald. Soarele puternic topeste zapada stralucitoare. Copacii si-au pus podoabe albe. Pasarile isi revarsa trilurile, pregatind spectacolul dee gala.

La marginea padurii a iesit un clopotel gingas din gluga lui verde.

-Cine esti? am intrebat eu.

– Eu sunt vestitorul primaverii! imi raspunse micul ghiocel  ridicandu-si capsorul incet.

– De unde vii?

– Vin din pamantul catifelat, spuse ghiocelul.

– Nu ii este frica , pentru ca eu il voi pazi.!

– Cine a spus asta? am intrebat.

– Sunt eu, Soarele! Eu incalzesc pamantul.

– Ghiocelule, te superi daca te voi darui mamei mele? am intrebat plina de emotie.

-Sigur ca nu. Vor mai creste si alti ghiocei, si eu oricum nu voi rezista aici prea mult.

– Multumesc!

Am rupt incet ghiocelul si am plecat acasa. Plina de emotie am intrat in casa.

– Mama, a sosit primavara!

Ghiocelul este vestitorul primaverii.

14 Martie 2010 - Posted by | CREATII ALE ELEVILOR

Sorry, the comment form is closed at this time.

