PENTRU SI DESPRE COPII

Emilia Popoiu

Cine conduce primavara?

Cine conduce primavara?

Curca Gabi, IIIB

Intr-o primavara pe cand ghiocelul isi itea capusorul de sub stratul gros de zapada, iarna si razele soarelui se certau si se luptau pentru a vedea cine este demn sa conduca primavara. Fiecare dintre cei doi participanti la batalia pentru conducerea primaverii aveau propriile argumente.

– Eu sunt cea aleasa pentru conducerea primaverii! striga iarna. Eu sunt cea protectoare. Protejez gazele, musuroaiele, apar viitoarele recolte.

– Ba nu! Noi suntem cele care aducem natura la viata: rechemam pasarile calatoare, trezim gazele, redam energia tuturor vietuitoarelor, noi dam startul muncilor de primavara. Doar cu o singura raza de soare iti topim plapuma de zapada si iti alungam gerul.

– Dar niciunul dintre voi nu este demn sa fiti conducatorul primaverii in aceste conditii! Cine a vorbit? Aratat-te!

– Sunt aici!

– O! Tu erai?

– Cine esti tu?

– Eu sunt ghiocelul, vestitorul primaverii!

– Tu vorbesti, o faptura atat de mica si neinsemnata?

– Oi fi eu mic si neinsemnat dar puterea mea este data de valoarea sentimentala pe care o am. Iarna, de ce esti atat de incapatanata? Doar a trecut vremea ta, acum este vremea razelor soarelui. Datorita lor sunt acum aici pentru a-ti transmite acest mesaj.

Intr-un sfarsit, iarna s-a dat batuta iar razele soarelui au castigat batalia pentru conducerea primaverii.

14 Martie 2010 - Posted by | CREATII ALE ELEVILOR

Sorry, the comment form is closed at this time.

