PENTRU SI DESPRE COPII

Emilia Popoiu

Baba Iarna si ghiocelul

Baba Iarna si ghiocelul

Aevoae Bianca, IIIB

Este primavara. Natura s-a trezit la viata, ghioceii au inflorit, iar gazele zburda pe campii.

Intr-o zi, pe o pajiste se auzi o voce de clopotel. Ghiocelul suna vesel. Deodata o voce ragusita grai:

–  Cine indrazneste sa ma deranjeze? A…! Tu erai? Am sa te inghet!

Iarna scutura cativa fulgi.

–  Baba Iarna, nu te infuria pe mine, te rog! Trebuie sa-mi sun clopotelul

deoarece toate vietuitoarele asteapta sosirea primaverii.

Soarele cand auzi vorbele ghiocelului interveni imediat:

–  Lasa ghiocelul in pace! Chiar eu l-am incurajat sa-si scoata capul din zapada.

– Oricat de mult ai vrea sa ramai nu mai esti dorita! De acum inainte eu nu voi

mai tine cont de tine si-mi voi trimite razele catre pamant din ce in ce mai mult.

– Iti multumesc, prietene, ca m-ai salvat si mi-ai protejat clopoteii de frigul iernii! spuse fericit ghiocelul..

14 Martie 2010 - Posted by | CREATII ALE ELEVILOR

Sorry, the comment form is closed at this time.

